۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
اشتغال ۱۱ هزار  و ۱۴۴ نفر زنجانی تثبیت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

اشتغال ۱۱ هزار  و ۱۴۴ نفر زنجانی تثبیت شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: با پرداخت تسهیلات کرونایی اشتغال ۱۱ هزار  و ۱۴۴ نفر زنجانی تثبیت شد. 

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در کشور، برابر تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، طی سال گذشته تسهیلات بانکی برای رفع مشکل فعالیت ها و کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری در ۱۴ رسته فعالیت با نرخ سود بانکی ۱۲ درصد در نظر گرفته شد، گفت: در این میان اعتبار ابلاغی به استان از محل این تسهیلات بیش از ۲۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود. 

وی اظهار کرد: از  ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار بانکی جهت صیانت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اشتغال ۱۱ هزار و ۱۴۴ نفر در استان تثبیت شد. 

یوسفی تاکید کرد: تنها هدف دولت از پرداخت تسهیلات تثبیت و حفظ اشتغال است و زنجان در پرداخت تسهیلات کرونایی عملکرد بسیار قابل توجهی در کشور دارد. 

وی با بیان اینکه کرونا بیشترین آسیب را به اشتغال بخش خدمات و گردشگری در استان زنجان وارد کرد، ابراز داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با همکاری بانکهای عامل نسبت به پرداخت تسهیلات کرونایی برنامه ریزی و مدیریت لازم را خواهد داشت. 

کد خبر: ۸۲٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha