۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
۴ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۴ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه چهار هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان مقاوم سازی می شود، گفت: ۸۰ درصد از این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شدند. 

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار به واگذاری مسکن محرومین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ساخت و احداث دو هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است و تا خردادماه به بهره برداری می رسد. 

وی اظهار کرد: روند اجرای این تعداد واحد مسکونی بسیار خوب است و دولت تسهیلات بلاعوض ۶۰ میلیارد تومانی را برای ساخت این تعداد واحد مسکونی تخصیص داده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از مقاوم سازی چهار هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: ۸۰ درصد از این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شدند. 

خواجه ای تاکید کرد: در سطح استان زنجان ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که تا به امروز ۵۰ هزار  واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم ‎سازی شده  است. 

وی با بیان اینکه برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن پرداخت می شود، گفت: تاکنون ۵۴ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تاکید بسیار جدی دارد، تاکید کرد: در سال جاری مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با مدیریت و برنامه ریزی جدی دنبال می شود. 

کد خبر: ۸۲٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha