۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
احتمال وزش باد شدید از فردا در همدان/ دمای شبانه کاهش می یابد
کارشناس هواشناسی همدان عنوان کرد:

احتمال وزش باد شدید از فردا در همدان/ دمای شبانه کاهش می یابد

همدان - باقری شکیب، کارشناس هواشناسی استان همدان بابیان اینکه از روز دوشنبه شاهد وزش باد شدید و نیمه شدید در نقاط مختلف استان همدان خواهیم بود، گفت: دمای شبانه دو تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته وزش باد شدید و رگبارهای پراکنده را در برخی نقاط استان همدان شاهد بودیم، گفت: با توجه به وضعیت آخرین مدلها امروز رگبار باران با احتمال رعد و برق را در بیشتر نقاط استان همدان شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش ها چندان زیاد نیست اما به دلیل رگباری بودن بارش ها احتمال آب‌گرفتگی موقت معابر وجود دارد، گفت: این وضعیت به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان همدان بیشتر محتمل است.

وی گفت: از فردا روز دوشنبه تا پایان هفته جاری انتظار بارش قابل ملاحظه در استان همدان نداریم اما آسمان استان همدان ابری خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان یادآور شد: پدیده غالب از روز دوشنبه وزش باد شدید و نیمه شدید است که این وضعیت به ویژه در ساعات بعد از ظهر مشهودتر خواهد بود.

حسن باقری شکیب اضافه کرد: از نظر دمایی از صبح دوشنبه کاهش دو تا چهار درجه ای دماهای حداقلی شبانه را در آستان همدان تجربه خواهیم کرد.

کد خبر: ۸۲٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha