۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
آخرین مهلت عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان خبر داد

آخرین مهلت عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی

بندرعباس- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی تا ۲۸ فروردین می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش بازار، مهدی دسینه با بیان اینکه متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی می توانند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکتها ثبت نام کنند، افزود: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام نامزدهای هیئت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ علاقمندان با مراجعه به سامانه ستان به آدرس setan.seo.ir می توانند نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط ثبت نام گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی و تجربه کافی است که تمامی مدارک باید به صورت کامل و بدون نقص در سامانه مزبور بارگذاری و ارسال شوند.

دسینه گفت: با توجه به اهمیت حقوق سهامداران بدیهی است که به درخواست های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی با اشاره به نحوه امتیاز دهی به واجدان شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه ای که در سایت به آدرس seo.ir بارگذاری می شود، گفت: صرفاً افرادی که صلاحیت آنها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیئت مدیره شرکت های مذکور را خواهند داشت.

کد خبر: ۸۲٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha