۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کسب و کارهای آسیب دیده خوزستان از معافیت‌های مالیاتی قانون بودجه استفاده کنند
رئیس اتاق بازرگانی اهواز:

کسب و کارهای آسیب دیده خوزستان از معافیت‌های مالیاتی قانون بودجه استفاده کنند

اهواز- عموری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به ظرفیت‌های پیش بینی شده در قانون بودجه برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا گفت: واحدهای تولیدی و صنفی استان خوزستان از این ظرفیت قانونی استفاده کنند.

شهلا عموری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به واسطه شرایط کرونایی در استان خوزستان و تشدید محدودیت‌ها طی ماه‌های اخیر، بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از کسب و کارهای استان خوزستان دچار رکود و چالش‌های جدی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۲ هزار پرونده دریافت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا در استان خوزستان تشکیل شده است گفت: برآوردها نشان می‌دهد که واحدهای تولیدی و کسب و کارهای بیشتری در استان دچار آسیب شده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با تاکید بر ضرورت تقویت حمایت دولت از فعالیت‌های اقتصادی ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۰ بخشی از این حمایت‌ها تعیین و مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان تصریح کرد: به منظور حمایت از تولید و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، واحدهای صنفی با درآمد مشمول مالیات کمتر از یک میلیارد ریال و واحدهای تولیدی در سال ۱۳۹۹ علاوه بر معافیت‌های قانونی و بخشودگی و مشوق‌های مالیاتی، برای مالیات بر عملکرد سال ۱۳۹۹ از پنج درصد بخشودگی برخوردار می‌شوند.

کد خبر: ۸۲٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha