۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
۳هزار خودروی عمومی در استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۳هزار خودروی عمومی در استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند

شاهرود- عربعامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: در طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از ابتدای شروع طرح از مرداد ماه سال گذشته تا کنون، سه هزار دستگاه خودرو گازسوز شدند.

علی اکبر عربعامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه  با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از ابتدای شروع طرح از مرداد ماه سال گذشته تا کنون  سه هزار دستگاه خودرو عمومی  در پنج کارگاه فعال در سطح استان در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند، تاکید کرد: سه هزار و ۷۰۰ خودرو در این طرح نام نویسی کرده اند.

وی تصریح کرد: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی) در فاز نخست و خودروهای مسافربر شخصی (اسنپ، تپسی و ...) و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها  با اجرایی شدن فاز دوم، می‌توانند با مراجعه به آدرس   GCR.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت تبدیل اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود خاطر نشان کرد: در حال حاضر از پنج  کارگاهی که به این امر اختصاص داده شده است، شامل  سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود، همگی فعال و آماده خدمت رسانی می باشند و اولویت گاز سوز کردن با خودروهایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره همراه اقدام کرده باشند.

عربعامری بیان کرد: مالکین خودروهایی که توسط وزارت کشور به شرکت ملی پخش معرفی شده و اغلب پیامک دریافت کرده اند همچنین باید گفت در صورت مجاز بودن می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام نمایند.

کد خبر: ۸۲٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha