۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
۳۱ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

۳۱ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد

قزوین- رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۳۱ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی باغی و زراعی استان در شهرستان های قزوین و بوئین زهرا تخریب و قلع و قمع شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه اظهار داشت: با تخریب و قلع و قمع بناهای احداث شده به قصد تغییر کاربری در اراضی یاد شده، بیش از ۹ هکتار از زمین های کشاورزی باغی و زراعی استان آزادسازی شد.

خمسه همچنین گفت: ۲۸ فقره از بناهای ایجاد شده مربوط به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین در محدوده روستاهای زویار و ناصرآباد و سه مورد نیز به روستای هجیب در شهرستان بوئین زهرا اختصاص داشت.

وی یادآور شد: قلع و قمع بناهای احداث شده در این اراضی کشاورزی در راستای اجرای تبصره ۲ قانون حفظ کاربری اراضی باغی و زراعی و با حضور نمایندگان امور اراضی، دادستانی، نیروی انتظامی و راهداری عملیاتی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری اراضی کشاورزی مراتب را برای رسیدگی از سوی یگان حفاظت امور اراضی به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

 از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون مجموعا ۷۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز که بیشتر آنها در تعطیلات نوروزی قصد تغییر کاربری غیر مجاز داشتند، قلع و قمع شده است.

کد خبر: ۸۲٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha