۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
تردد حدود ۶۰۰۰ نفر مسافر به جمهوری آذربایجان و ارمنستان
مدیرکل راهداری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

تردد حدود ۶۰۰۰ نفر مسافر به جمهوری آذربایجان و ارمنستان

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز ۵ هزار و ۹۰۴ مسافر و تعداد ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون تردد کردند.

به گزارش بازار، اروجعلی علیزاده اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آذربایجان‌شرقی ۱۸۸هزار مسافر را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای طرح سفرهای ضروری ایام نوروز سال ۱۴۰۰ ( از مورخه ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) جابه‌جا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، گفت: این جابه جایی با ۲۴ هزار و۸۰۰ سفر اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه انجام شده است.

علیزاده گفت: کارگروه نظارت و ارزیابی این اداره‌کل در این ایام به‌طور منظم بر نحوه فعالیت ناوگان مسافری و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشت.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز نیز ۵ هزار و ۹۰۴ مسافر و تعداد ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون تردد کردند.

علیزاده افزود: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در محورهای مختلف استان تردد ۱۳ میلیون و ۹۰۸ هزار خودرو ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۴درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت آمار خودرو ورودی به استان یک‌میلیون و ۱۲۵هزار دستگاه و خودرو خروجی از استان یک میلیون و ۱۰۸ هزار دستگاه بوده است.

کد خبر: ۸۲٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha