۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
هیوندای ولستر به پایان خط تولید نزدیک شد

هیوندای ولستر به پایان خط تولید نزدیک شد

هیوندای ولستر به زودی توقف تولید خواهد داشت چرا که معاملات آن به شدت کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از شریف خبر، هیوندای ولوستر همیشه عجیب بوده است. هاچ بکی با سه و نیم درب که یک دهه پیش به قلب مصرف کنندگان راه یافت، اگرچه از سال ۲۰۱۶ با محبوبیت کراس اوورهای بزرگتر و شاسی بلندها، فروش آن  کاهش یافت.

بر اساس یک گزارش جدید که به انگیزه این خودروساز اشاره دارد، نشان می‌دهد که هیوندای ممکن است در نظر داشته باشد این خودرو را دیگر تولید نکند. در این گزارش اشاره شده است که Veloster استاندارد فاقد هرگونه مشوق از طرف خودروساز از اول آوریل است.

پر فروش ترین نوع این خودرو، نوع N است که حدود  ۲۰۰ Velosters از آن عرضه شد. هیوندای اکنون همچنان به ارائه مشوق‌هایی برای آن مدل ادامه می‌دهد.

 این شرکت در مورد آینده این خودرو گفت، که مدل‌های ولستر توربو و ولستر N مدل ۲۰۲۱ را داراست. سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا کل صنعت خودرو دچار مشکلاتی شد، با این حال فروش ولستر از سال ۲۰۱۹ تقریباً ۵۰ درصد کاهش داشت و از ۱۲۸۴۹ به ۷۵۸۱ افت کرد. این یک افت برای یک شرکت است که در سال ۲۰۲۰، ۶۲۲ هزار و  ۲۶۹ وسیله نقلیه در ایالات متحده فروخته است.

هاچ بک‌ها همیشه در ایالات متحده مورد توجه بودند و در عین حال غیر خواهان زیادی هم نداشتند. فورد Fiesta و Focus را متوقف کرد و VW تصمیم گرفت که در ایالات متحده، فقط نسخه‌های گلف GTI و گلف R را تولید کند. این می‌تواند همان جهتی باشد که هیوندای با این مدل انجام می‌دهد، فقط نسخه داغتری را ارائه می‌دهد.

کد خبر: ۸۲٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha