۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
افزایش ۲۱ درصدی مصرف گاز در ایلام
مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد؛

افزایش ۲۱ درصدی مصرف گاز در ایلام

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام از مصرف ۷۷۵ میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان مصرف گاز نسبت به سال قبل آن، ۲۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ایلام، عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه  فعالیت مستمر شرکت پتروشیمی ایلام، گازرسانی جدید به مناطق مختلف شهری و روستایی و ... باعث افزایش مصرف گاز در  استان عنوان کرد و افزود: در سال ۹۸ نزدیک ۶۴۰ میلیون مترمکعب گاز در سطح استان اعم از مناطق شهری، روستایی، صنعتی گاز مصرف شد که این میزان در سال گذشته ۱۳۵ میلیون مترمکعب بیشتر مصرف شده است.

وی با اشاره به آمار تفکیک مصرف گاز در سال گذشته یادآور شد: مصارف خانگی با ۳۹ درصد، صنعتی با ۵۰ درصد، سی ان جی با ۶.۵ درصد، تجاری با ۲ درصد و سایر مصارف عمومی از جمله اداری، مذهبی و آموزشی با ۲.۵ درصد کل میزان مصرف گاز در استان را شامل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۱۰۱ مشترک جدید جذب شده است که نشان دهنده تحقق ۱۱۱ درصدی برنامه ابلاغی است.

هم اکنون ۹۹ درصد خانوار شهری و ۹۴ درصد خانوارهای روستایی استان ایلام از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و این استان در آستانه اتمام گازرسانی به روستاها قرار دارد.

کد خبر: ۸۲٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha