۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
افزایش ورشکستگی شرکت‌ها در فرانسه
پایگاه اینترنتی آل نیوز گزارش داد

افزایش ورشکستگی شرکت‌ها در فرانسه

براساس نتایج مطالعه‌ای که توسط شورای ملی فرانسه منتشر شد، تعداد ورشکستگی شرکت‌ها در فرانسه افزایش یافته است.

به گزارش بازار، پایگاه اینترنتی آل نیوز نوشت: براساس نتایج مطالعه‌ای که توسط شورای ملی فرانسه منتشر شد، موارد و تعداد ورشکستگی شرکت‌ها در فرانسه افزایش یافته است.

شورای ملی فرانسه اعلام کرد اگر چه شمار موارد ورشکستگی شرکت‌ها در این کشور افزایش یافته است و انتظار می‌رود روند آن امسال نیز ادامه یابد، اما اگر شرکت‌ها زودتر مراجع ذیصلاح را در خصوص احتمال ورشکستگی خود مطلع کنند ممکن است مدیران و نمایندگان قانونی بتوانند از ورشکستگی آن‌ها جلوگیری کنند.

این ورشکستگی‌ها حدود ۲۵۰ هزار شغل را تهدید می‌کند، از این تعداد ۱۷۰ هزار شغل می‌تواند با استفاده از اقدامات مناسب و جمعی روی ندهد.

شیوع کرونا اصلی‌ترین دلیل افزایش موارد ورشکستگی شرکت‌ها در فرانسه اعلام شده است.

در همین حال، با توجه به آمارها و شاخص ها؛ موج سوم ویروسی در فرانسه تقریبا از کنترل خارج شده است. پزشکان به علت اشباع ظرفیت بیمارستان های فرانسه، مجبور به اولویت بندی برای درمان بیماران شده اند. ویروس انگلیسی هم به صورت یک پدیده غالب در فرانسه در آمده است؛ بر اساس اعلام وزارت بهداشت فرانسه عامل بیش از ۸۰ درصد از ابتلاها در این کشور ویروسی انگلیسی است البته این رقم در مناطق حاد آلودگی به ۱۰۰ درصد هم می‌رسد.

وزارت بهداشت فرانسه همچنین اعلام کرده که اوج گیری ویروسی تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت، در مقابل پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه معتقدند هفته‌های دشوارتری را در مقایسه با موج‌های اول و دوم ویروسی در پیش خواهند داشت.

بخش‌های احیا در برخی مناطق آلوده به بیش از ظرفیت ۱۳۰ تا ۱۴۰ درصدی رسیده است. فشار کاری بر روی کادر درمانی به حدی است که ۴۰ درصد از پرستاران و بهیاران اظهار داشته اند که به علت استرس شدید و فشار کاری حداکثری، در اولین فرصت این کار سخت و طاقت فرسا را رها خواهند کرد.

میزان بستری‌ها در بیمارستان‌ها با حدود ۳۱ هزار تن رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده، روند صعودی پذیرش بیماران حاد ویروسی در بخش مراقبت‌های ویژه به صورت نگران کننده و کم سابقه‌ای ادامه داشته و به حدود ۶ هزار بستری رسیده است. تشکیل اتاق‌های بحران برای بررسی وضعیت بیماران و شرایط پذیرش روزانه ادامه دارد.

کد خبر: ۸۲٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha