۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
قرارداد واحدهای نیمه کاره و رها شده تولیدی در مازندران فسخ می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

قرارداد واحدهای نیمه کاره و رها شده تولیدی در مازندران فسخ می شود

ساری- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: قرارداد واحدی تولیدی نیمه کاره و زمین های فاقد ساخت و ساز و رها شده در شهرک های صنعتی فسخ می شود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرک های صنعتی مازندارن، یاسر امینی در جلسه کارگروه احیاء واحدهای راکد و غیرفعال با تأکید بر محوریت قرار دادن شعار سالجاری به عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، از برنامه ریزی و عزم جهادی برای احیاء واحدهای راکد و غیرفعال خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در اولویت اول، واحدهای راکد و غیرفعال و زمینهای فاقد ساخت و ساز شناسایی و پایش شده و مشکلات آنها بررسی و با طرح در کارگروههای ویژه و تخصصی، پیگیریهای لازم به عمل می آید تا به چرخه تولید بازگردند.

وی بیان داشت: قرارداد واحدهای نیمه کاره و زمینهای فاقد ساخت و ساز که چند سال به حال خود رها شده و برنامه ای برای ادامه فعالیت ندارند طی یک پروسه خاص قانونی و زمان بندی شده، فسخ و خلع ید خواهند شد تا با توجه به کمبود زمین صنعتی در استان، با خلع ید زمینهای آزاد شده زمینه برای ورود سرمایه گذاران دارای اهلیت فراهم شود.

یاسر امینی خاطرنشان کرد: برای سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی باید فرصت به کسانی که دانش، سرمایه و توان لازم را دارند و در واقع به عنوان تولیدکننده واقعی باشند، داده شود.

کد خبر: ۸۲٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha