۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
بهره برداری از زیرگذر شهید زارعی سه راهی بهار تا پایان خردادماه امسال
مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد:

بهره برداری از زیرگذر شهید زارعی سه راهی بهار تا پایان خردادماه امسال

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پیش بینی اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای زیرگذر شهید زارعی سه راهی بهار و بهره برداری آن تا پایان خرداد امسال خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد با اعلام پیش بینی اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای زیرگذر شهید زارعی سه راهی بهار از بهره برداری این پروژه تا پایان خرداد امسال خبر داد.

صادقی راد در بازدید از محور همدان _ سنندج ، عملیات اجرایی پروژه زیرگذر شهید زارعی واقع در سه راهی بهار را مورد بررسی قرار داد و آن را از مهمترین طرح های اولویت دار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان عنوان و اظهار کرد:  مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده و قرار است تا پایان خرداد به بهره برداری برسد.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص محور مواصلاتی استان های غرب کشور، بخش زیادی از مشکلات تردد و ترافیک این منطقه با احداث این زیرگذر برطرف خواهد شد.

لازم به ذکر است اخیرا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن بازدید از طرح مذکور خواستار تسریع در احداث این پروژه شد.

کد خبر: ۸۲٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha