۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی ارس پرداخت شد
مدیر صنایع پیشرفته منطقه آزاد ارس:

۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی ارس پرداخت شد

تبریز- مدیر صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سال گذشته ۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی صنعتی این منطقه تصویب و پرداخت شد.

به گزارش بازار، آیدین جهانگیری اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته برای اهداف و برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، مبنی بر تداوم اجرای طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی و به منظور تامین تسهیلات لازم برای نگهداشت و افزایش تولید و اشتغال در بنگاه های اقتصادی، نوسازی و بازسازی بنگاه ها و صنوف تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام، بیش از ۳۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای تولیدی-صنعتی ارس مصوب شد که نسبت به سال ۹۸ افزایش ۳۴ درصدی دارد.

وی اظهار کرد: سال گذشته پرونده ۴۰ واحد تولیدی در منطقه آزاد ارس بررسی و جهت دریافت تسهیلات به کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید استان معرفی شد.

جهانگیری یادآوری کرد: پرداخت تسهیلات به این واحدها با اخذ مصوبه از کارگروه تسهیلات و معرفی به بانک های عامل انجام شده است.

مدیر صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سال گذشته به رغم اینکه جلسات کارگروه ستاد تسهیلات استانی به دلیل شیوع کرونا به صورت محدود برگزار شد میزان تسهیلات اعطایی و نیز تعداد شرکت های دریافت کننده این تسهیلات به نسبت سال ۱۳۹۸ روند افزایشی داشت.

کد خبر: ۸۲٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha