۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
 مسئولیت وضعیت بد بازار بر عهده شخص رئیس جمهور است
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مسئولیت وضعیت بد بازار بر عهده شخص رئیس جمهور است

اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مسئولیت اصلی وضعیت بازار را متوجه رئیس جمهور دانست و عنوان کرد: اساساً رئیس جمهور مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور است زیرا از مردم رای گرفته است اما اقدامی برای حل مشکلات کشور انجام نمی‌دهد.

به گزارش بازار، عزت الله اکبری تالارپشتی با اشاره به ارسال پرونده وزارت صمت به دلیل سوء مدیریت به قوه قضائیه بر اساس ماده ۲۳۴ گفت: بر اساس این ماده، اگر مقامات و مسئولین به وظایف خود عمل نکنند پرونده آن ‌ها به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

وی مسئولیت اصلی وضعیت بازار را متوجه رئیس جمهور دانست و عنوان کرد: چهار ماه قبل از عید وزیر صمت اعلام کرد بازار مرغ و مدیریت آن به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده است که یک اقدام مثبت بود اما بعد از مدتی اعلام شد رئیس جمهور با آن مخالفت کرده است بدون اینکه دستور دیگری بدهد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تصریح بر اینکه رئیس جمهور در اخلال امور بازار نقش دارد، اظهار کرد: رئیس جمهور همه امور را معطل کرده است و در حالی آقای روحانی در تنظیم بازار مرغ دخالت می‌کند که در حد این جایگاه نیست. اساساً تنظیم بازار مرغ حتی در حد وزیر هم نیست و حداکثر افرادی که باید در این زمینه اظهار نظر کنند رئیس اتحادیه اصناف است.

وی افزود: وقتی کار از اصناف که مردم هستند گرفته می‌شود و به وزارت خانه سپرده می‌شود، بدیهی است که بازار دچار مشکل شود چون اساساً کار وزارت خانه این نیست و تیمی که در وزارت صمت مستقر است برای اقدامات کلان باید برنامه‌ریزی کند نه اینکه در بازار مرغ مدیریت کنند زیرا نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.

اکبری تالارپشتی رئیس جمهور را مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور و مشکلات موجود در بازار دانست و بیان کرد: رئیس جمهور رئیس کشور و رئیس هیئت دولت است و از مردم رای گرفته است که مشکلات را حل کند نه اینکه به مشکلات اضافه کند. متأسفانه رئیس جمهور نه تنها راه حلی برای اداره کشور ارائه نمی‌کند که حتی جلوی کسانی که راه حلی دارند را هم می‌گیرد.

کد خبر: ۸۲٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha