۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
 ۶۵ برنامه برای حل مشکلات واحدهای کارگری و اشتغال‌زایی تدوین شد
نماینده ویژه وزیر کار:

۶۵ برنامه برای حل مشکلات واحدهای کارگری و اشتغال‌زایی تدوین شد

بوشهر - نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۶۵ برنامه برای حل مشکلات واحدهای کارگری و اشتغال‌زایی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کریم یاوری عصر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید ویژه‌ای ر رفع موانع تولید به عنوان شعار سال دارد و در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

مشاور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی‌ از شناسایی مشکلات و نیازهای بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زا خبر داد و بیان کرد: هزار و ۱۰۰ بنگاه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آنها شناسایی شده است.

وی مانع‌زدایی را عاملی برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و محیط‌های کارگری و اشتغال‌زایی دانست و ادامه داد: ۶۵ برنامه برای حل مشکلات واحدهای کارگری و اشتغال‌زایی تدوین شده است.

یاوری با اشاره به تشکیل کمیته‌های مرتبط استانی و شهرستانی و کمیسیون کارگری در استان‌ها خاطرنشان کرد: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی از طریق دستگاه‌های متولی باید دنبال و حل شوند.

گره‌گشایی از تولید
استاندار بوشهر نیز در این نشست به ظرفیت های بالای اقتصادی در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در استان بوشهر گره‌گشایی از مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه باید آثار و نتایج پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها برای مردم ملموس باشد، افزود: مشکلات واحدها باید در زمان‌بندی مشخصی تعیین شود و به نتیجه مطلوب برسد.

وی برخی از مشکلات را ناشی از قوانین و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها دانست و اضافه کرد: اصلاح این روندها باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۸۲٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha