۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
 نرخ بیکاری در شرق مازندران ۱۸.۵ درصد است
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

نرخ بیکاری در شرق مازندران ۱۸.۵ درصد است

نکا، شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، نرخ بیکاری شرق استان را ۱۸.۵ درصد ذکر کرد و خواستار تدبیر اساسی برای حل این مشکل دیرینه شد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار نرخ بیکاری در شرق استان را ۱۸.۵ درصد ذکر کرد و از مسئولان خواست برای اشتغال جوانان جویای کار و بیکار منطقه تدبیر و تلاش ویژه ای به خرج دهند.

وی با اظهار اینکه امسال سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، اساس مشکلات کشور را ناشی از کم توجهی به این شعار اساسی ذکر کرد و گفت: این شعار راهبردی برای رفع مشکلات نیازمند تحقق و عملیاتی شدن است.

وی بیکاری را از مشکلات دیرینه و مهم شرق مازندران بیان کرد و گفت: امید می رود با ایجاد شهرک صنعتی هزار هکتاری و پتروشیمی مازندران در رفع مشکلات بیکاری تاثیرگذار باشد.

شریعتی خواستار رفع موانع فراروی تحقق پتروشیمی و شهرک صنعتی هزار هکتاری در منطقه شد و با اشاسره به بهره مندی ۳۷ درصدی از راه های آسفالته، تلاش برای توسعه این طرح را ضروری دانست.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران نرخ بهره مندی از آسفالت راه های روستایی را نسبت به میانگین استانی و کشوری پایین دانست و گفت: شرق مازندران در این بخش همانند استان های محروم به شمار می رود.

کد خبر: ۸۲٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha