۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
حمایت از کارآفرینان در اولویت است
استاندار آذربایجان شرقی:

حمایت از کارآفرینان در اولویت است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال همه امکانات استان برای رفع مشکلات موجود در حوزه تولید، صنعت و کارآفرینی استفاده می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در دیدار بانوی کارآفرین نمونه استان با وی که در انتخابات مردمی زنان کارآفرین کشور، برتر انتخاب شده است، افزود: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش بی دریغ انسان های خدوم و دلسوزی است که همواره پیشرفت و تعالی کشور را سرلوحه خود قرار داده و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خود می دانند.

وی ادامه داد: رفع همه مشکلات اعم از اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در گرو تولید، کارآفرینی و فعالیت های اقتصادی است.

پورمحمدی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، گفت: تولید داخلی توانسته تحریم ها را خنثی کند و اگر در گذشته و سال قبل تولید و توانمندی داخلی ارتقا نمی یافت، طبیعتا تحریم ها بسیار شکننده می شد.

وی با اشاره به فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی در شرایط کرونایی و تحریم افزود: تولید کنندگان، سربازان اصلی کارزار و میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی هستند و در برهه های حساس تحریم، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانده اند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد:  مجموعه های تولیدی نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان دارند و با رعایت استانداردهای بین المللی، روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می افزایند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی حاکم بر کشور بر لزوم حمایت ویژه از کارآفرینان و تولیدکنندگان فعال در حوزه های مرتبط با بهداشت و سلامت به طور عام و کرونا به طور خاص تاکید کرد.

کد خبر: ۸۲٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha