۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
تسریع در روند ایمن سازی گردنه اسدآباد در دستور کار است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان:

تسریع در روند ایمن سازی گردنه اسدآباد در دستور کار است

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: تسریع در روند ایمن سازی گردنه اسدآباد در دستور کار است.

به گزارش بازار، صفر صادقی راد بر لزوم تسریع در اجرای طرح ایمن سازی گردنه اسدآباد تاکید کرد و اظهار داشت: به دنبال پیگیری های انجام شده و تخصیص اعتبار لازم برای ایمن سازی گردنه اسدآباد، تسریع در روند ایمن سازی گردنه اسدآباد از طریق جدا کننده میانی بتنی (نیوجرسی) و روشنایی این گردنه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ضمن ابلاغ راهکارهای مناسب و بازدید از شرکت خانه سازی(تولید کننده بلوک جداکننده بتنی نیوجرسی ) و تشکیل جلسه با مسئولان این شرکت، افزایش قالبهای بتنی از طریق پیمانکار در کمترین زمان ممکن در حال انجام است.

صادقی‌راد در خصوص وضعیت ایمن‌سازی گردنه اسدآباد بیان کرد: نصب حفاظ میانی در گردنه اسدآباد را تا اواخر تابستان امسال در دستور کار داشته و مجوزی در این زمینه دریافت شد تا نیوجرسی‌های وسط گردنه را نصب کنیم.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه در این زمینه قراردادی منعقد شد و هم‌اکنون نیز پیمانکار پروژه فعال است، اضافه کرد: گردنه اسدآباد با توجه به چهارخطه و به‌هم چسبیده بودن خطوط، نیاز به ایمن‌سازی داشت و در ضمن اقداماتی نیز در خصوص انتقال روشنایی‌های کنار جاده بر روی نیوجرسی‌های وسط گردنه در حال انجام است.

وی شناسایی و رفع نقاط پرتصادف و حادثه خیز را از جمله اقدامات اولویت دار این اداره کل برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این طرح تا پایان خردادماه به اتمام برسد.

کد خبر: ۸۲٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha