۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
بازگشت ۱۵۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ استان همدان به چرخه تولید
معاون استاندار همدان مطرح کرد:

بازگشت ۱۵۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ استان همدان به چرخه تولید

همدان - پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: سال گذشته ۱۵۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان همدان به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ۱۲۰۰ را مهیا کرده اند.

ظاهر پورمجاهد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سامانه ای تدوین شده که به واسطه آن از ابتدای اردیبهشت ماه مدیران واحدهای تولیدی باید تقاضای خود را برای بررسی مشکلات در آن سامانه ثبت کنند، گفت: این سامانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: پس از ثبت درخواست مدیران واحدهای تولیدی موارد ذکر شده کارشناسی می شود و در دستور جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه به نحوی تنظیم شده که هر دو هفته یکبار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان تشکیل شود، گفت: شرط تشکیل این جلسه وجود دستور جلسه خواهد بود تا مطابق مقررات امکان پیگیری کارها وجود داشته باشد.

پورمجاهد گفتبا تاکید بر اینکه  تعیین تکلیف واحدهای راکد، تعطیل و تملک‌شده از برنامه‌های استان همدان است ضمن اینکه در دو سال اخیر موفق شدیم چند نمونه از واحدهای تولیدی که در تملک بانک‌ها بود را به تولیدکنندگان واگذار کنیم و برای آنها تلاش زیادی شد، گفت: بانک‌های استان باید نسبت به سال گذشته روان‌تر عمل و دستورالعمل‌ها را منسجم‌تر اجرا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ در شهرک‌های صنعتی استان همدان، سازمان صنعت و معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی به چرخه تولید بازگشتند، گفت: این بازگشت مجدد واحدها به چرخه تولید زمینه اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

پورمجاهد همچنین از راه‌اندازی مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در استان خبر داد و گفت: این مرکز در سازمان صمت فعال شده  از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مراجعان است.

کد خبر: ۸۲٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha