۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
۲۳ هزار تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود:

۲۳ هزار تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شد

شاهرود- عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از توزیع بیش از ۲۳ هزار تن گاز مایع در سال گذشته در سطح استان سمنان خبر داد.

علی اکبر عربعامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می شود، بیان کرد: این طرح در راستای عرضه گاز مایع به نرخ مصوب و حمایت از مصرف کنندگان اجرا می شود. 

وی بیان کرد: با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و تعامل با بانک تجارت، در سال ۹۹ بیش از ۲۳ هزار تن گاز مایع در سطح  استان سمنان توسط چهار ناحیه اصلی استان سمنان شامل مرکزی(شاهرود)، سمنان، دامغان و گرمسار تامین و توزیع شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه شاهرود بیان کرد: با توجه به توزیع  حدود ۲۰ هزار تن گاز مایع در سال ۹۸ و میزان توزیع این فرآورده در سال گذشته، میزان توزیع و مصرف افزایش حدود ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

عربعامری تعداد خانوارهای مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع را حدود هفت هزار خانوار اعلام کرد و افزود: گاز مایع این دسته از مصرف کنندگان ازطریق سه شرکت، هفت باب تاسیسات و پنجاه و پنج عامل فروش توزیع می شود همچنین باید گفت با اجرای این طرح، خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه‌های کارتخوان و دریافت رسید از عاملان توزیع امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۸۲٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha