۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
فرسودگی ۳۰ درصد ناوگان سوخت‌رسانی غرب مازندران/ ضرورت چابک سازی
رئیس اتحادیه تانکرداران غرب مازندران مطرح کرد

فرسودگی ۳۰ درصد ناوگان سوخت‌رسانی غرب مازندران/ ضرورت چابک سازی

چالوس- محمدی، رئیس اتحادیه تانکرداران مازندران یکنوع سازی و افزایش کرایه حمل ونقل را از مطالبات مهم بیان کرد و گفت: ۳۰ درصد ناوگان سوخت رسانی فرسوده و قدیمی بوده و بازسازی آن ضروری است.

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ضعف مدیریت سابق در زمینه برنامه ریزی حمل ونقل و کرایه سبب بروز مشکلات عدیده ای در منطقه شده است، افزود: این مشکلات منجر به خروج ناوگان استاندارد و اروپایی و واگذاری شده است.

وی پایین بودن کرایه حمل و عدم برنامه صحیح حمل ونقلی را سبب خروج ناوگان استاندارد اروپایی و ورود ناوگان چینی و فرسوده به چرخه سوخترسانی در منطقه دانست و گفت: جایگزینی ناوگان چینی و فرسوده وقدیمی سبب شده تا ۵۰ درصد توان حمل ونقلی در منطقه گرفته شود.

رئیس اتحادیه تانکرداران مازندران ادامه داد: به دلیل فرسودگی ناوگان نمی توانیم از توان ۱۰۰ درصدی استفاده کنیم و در حال حاضر ۳۰ درصد ناوگان فرسوده هستند و خودروها باید در تعمیرات دوره ای باشند.

محمدی تصریح کرد: ناوگان چینی از استاندارد لازم برخوردار نیستند و جایگزینی خودروهای فرسوده با ناوگان چابک و استاندارد، اروپایی و به روز لازم است و برای تحقق این کار نیازمند حمایت منطقه ای، استانی وملی داریم.

وی یادآور شد: به دلیل اهمیت منطقه غرب مازندران و گردشگری بودن و حساسیت از نظر مصرف سوخت و استراتژیک بودن ضرورت بازسازی و نوسازی ناوگان سوخترسانی الزامی است و باید ناوگان چابک، فعال و به روز داشته باشیم.

رئیس اتحادیه تانکرداران مازندران با بیان اینکه منطقه چالوس به خط لوله انتقال فراورده های نفتی متصل نیست، یادآور شد: باید تمامی نیازهای منطقه از طریق حمل ونقلی زمینی و تانکر صورت گیرد از اینرو بازسازی و نوسازی ناوگان برای تامین سوخت و فرآورده ها ضروری به نظر می رسد.

محمدی با تقدیر از تلاش های مدیرپخش فرآورده های نفتی غرب مازندران - چالوس به تهیه طرح نوسازی ناوگان سوخترسانی اشاره و اضافه کرد: اجرایی شدن این طرح نیازمند حمایت مسئولان ملی و استانی و بخش تعاون برای تامین منابع ریالی و ارزی مورد نیاز هستیم.

وی پایین بودن کرایه حمل ونقل را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: به دلیل توریستی و ترافیک بالای غرب مازندران و وجود مشکلات، استهلاک مضاعف خودروها به دلیل ترافیک و نصب سرعتکاهها باید نسبت به افزایش کرایه حمل ونقل اقدام شود.

رئیس اتحادیه تانکرداران مازندران یکنوع نوسازی ناوگان و افزایش کرایه حمل ونقل را از جمله مطالبات و خواسته‌های تانکرداران بیان کرد و با تقدیر از تلاش‌های همکاران و فعالان ناوگان حمل ونقل سوخت‌رسانی در منطقه گفت: نبود کیفیت لوازم یدکی و عدم پاسخگویی فروشندگان درباره کیفیت و ضمانت پس از فروش از دیگر مسائل و دغدغه های فراروی است.

کد خبر: ۸۲٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha