۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
بازار و مجتمع‌های تجاری زنجان تعطیل شدند/ تشدید نظارت و بازرسی
استاندار زنجان:

بازار و مجتمع‌های تجاری زنجان تعطیل شدند/ تشدید نظارت و بازرسی

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد،گفت: در این میان مشاغل دو، سه و چهار و بازار بزرگ زنجان و مجتمع‌های تجاری به مدت دو هفته تعطیل است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد،گفت: در این میان مشاغل دو ،سه و چهار و بازار بزرگ تاریخی زنجان و مجتمع های تجاری و پاساژها به مدت دو هفته تعطیل است. 

وی اظهار کرد: اصنافی که مصوبه ستاد کرونا را رعایت نکنند واحد مربوطه به مدت یک ماه پلمب خواهد شد چرا که در خصوص سلامتی مردم با کسی تعارفی نداریم. 

استاندار زنجان بر لزوم تشدید نظارت و بازرسی از اصناف استان تاکید کرد و ابراز داشت: باید نظارت ویژه از مجتمع های تجاری و پاساژها مد نظر بازرسین سازمان صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی قرار گیرد. 

حقیقی تاکید کرد: فعالیت واحدهای صنفی در بازار زنجان و مجتمع‌های تجاری و واحدهای صنفی و خدماتی به غیر از مواد غذایی از دیروز تعطیل شده است. 

وی با بیان اینکه با افزایش آمار مبتلایان و از سوی دیگر بالا رفتن روزانه آمار فوتی های ناشی از کرونا خودروهای بومی حق تردد به شهرهای دیگر را ندارند و خودروهای غیر بومی هم حق تردد در این استان را ندارند. 

استاندار زنجان تصریح کرد: از مردم استان درخواست می شود برای قطع زنجیره کرونا و برداشتن محدودیت ها بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند. 

کد خبر: ۸۲٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha