۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
«شوینده» ۲ هزار و ۳۲۱ ریال سود ساخت
طی دوره ۱۲ ماهه؛

«شوینده» ۲ هزار و ۳۲۱ ریال سود ساخت

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود دو هزار و ۳۲۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۵ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۳۲۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۳۲۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۵ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود شوینده در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۸۵۰ ریال و سود خالص را یک هزار و ۸۴۹ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۸۲٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha