۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
هیچ واحد تولیدی در آذربایجان شرقی تعطیل نشده است
استاندار آذربایجان شرقی:

هیچ واحد تولیدی در آذربایجان شرقی تعطیل نشده است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی همزمانی کرونا و تحریم را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: صنعتگران استان با وجود تمام این مشکلات، نه تنها هیچ واحدی را تعطیل و هیچ نیروی کاری را تعدیل نکردند، بلکه در افزایش آمار اشتغال نقش داشتند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار اعضای هیات ‌مدیره خانه صنعت و معدن استان با وی، با قدردانی از اقدامات این مجموعه در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید در سال ۹۹، گفت: در سایه تلاش‌های خانه صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تمام پرونده‌های مطرح در جلسات این کارگروه مورد رسیدگی قرار گرفته و تصمیمات مناسب برای حل مشکلات اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان انتظار داریم که به رسالت اصلی خود در تقویت بخش تولید و صادرات عمل کنند.

پورمحمدی، همزمانی کرونا و تحریم را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان استان به‌رغم تمامی این مشکلات، نه تنها هیچ واحدی را تعطیل و هیچ نیروی کاری را تعدیل نکردند، بلکه در افزایش آمار اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان نیز نقش عمده‌ای ایفا کردند.

محمدحسین باقری رییس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به موانع موجود در بخش تولید، گفت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم با همکاری مدیران استان و همت ویژه فعالان بخش خصوصی، علاوه بر افزایش آمار اشتغال جوانان، در افزایش میزان صادرات نیز سهیم باشیم.

کد خبر: ۸۲٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha