۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
بازگشت ۱۵۵۷ واحد صنعتی راکد کشور به چرخه تولید
فیلم استان‌ها؛

بازگشت ۱۵۵۷ واحد صنعتی راکد کشور به چرخه تولید

همدان - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه پارسال یک هزار و ۵۵۷ واحد تولیدی صنعتی راکد کشور به چرخه تولید برگشتند، گفت: امسال حداقل یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی به چرخه تولید برمی گردند.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی امروز سه شنبه در سفری یک روزه به همدان از برخی واحدهای تولیدی راکد این استان که به چرخه تولید بازگشته اند و شمار دیگری که به ظرفیت خود افزوده اند بازدید کرد.

علی رسولیان پس از بازدید واحدهای تولیدی در شرکت سحر که به تولید ترشیجات و شوریجات می پردازد حاضر شد و صحبت های تولیدکنندگان این عرصه را شنید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در بازدید از چندین واحد تولیدی در استان همدان گفت: پارسال یک هزار و ۵۵۷ واحد تولیدی راکد کشور به چرخه تولید برگشتند.

وی عنوان کرد: برنامه داریم در سال جاری حداقل یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی را در شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید برگردانیم.

 شرکت پلمپین صنعت نیز که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات منطبق با استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می کند و تامین سهم عمده ای از تامین پلمپ های مورد نیاز صنایع مختلف در ایران و خارج از کشور را بر عهده دارد در این بازدیدها قرارداشت.

کد خبر: ۸۲٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha