۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
 پهلوگیری هفتمین کشتی حامل روغن خام خوراکی در بندر نوشهر
مدیرکل بنادر مازندران خبر داد

پهلوگیری هفتمین کشتی حامل روغن خام خوراکی در بندر نوشهر

نوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از پهلوگیری هفتمین کشتی حامل محموله روغن خوراکی خاک به بندر نوشهر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بنادر و دریانوردی مازندران، محمدتقی انزان پور اظهار داشت: با ساخت مخازن نگهداری روغن در بندر نوشهر، تاکنون ششکشتی حامل روغن خوراکی(خام) به بندر وارد شد و در روزهای اخیر با ورود هفتمین محموله، ظرفیت مخازن این بندر به حداکثر میزان خود رسیده است.

وی افزود: حجم کلی مخازن نگهداری روغن خوراکی ساخته شده توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، ۱۱ هزار تن بوده و حجم این محموله پنج هزار و ۲۰۰ تن است.

وی ادامه داد:در حال حاضر فرآیند واردات و توزیع روغن خام در بندر نوشهر سرعت خوبی پیدا کرده که بی گمان در روند افزایش تولیدات روغن کارخانجات داخلی بسیار اثرگذار خواهد بود.

انزان پور ادامه داد: بستر مورد نیاز برای افزایش ظرفیت مخازن نگهداری روغن خوراکی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر فراهم است و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در این زمینه با مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران همکاری نمایند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران همچنین از رشد ۶۱ درصدی صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در دو هفته نخست سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه عملکرد اداره کل در این مدت در بخش تخلیه و بارگیری انواع کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار ۴۸ درصد رشد داشته است.

وی گفت: غلات،چوب و تخته،کاغذ و مقوا،روغن خوراکی(خام)، مواد نفتی و مواد شیمیایی از عمده ترین کالاهای وارداتی و محصولات کشاورزی ،مواد غذایی،مواد شیمیایی ، کانتینر و مواد معدنی از مهمترین کالاهای صادراتی از بنادر نوشهر و فریدونکنار به شمار می روند.

کد خبر: ۸۲٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha