۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
 پیشنهادات تامین اجتماعی برای بهبود فضای تولید راهگشا است
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

پیشنهادات تامین اجتماعی برای بهبود فضای تولید راهگشا است

رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن قدردانی از تلاش های معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در زمینه کمک به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، پیشنهادات این سازمان را برای بهبود فضای تولید و سرمایه گذاری، راهگشا برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان تامین اجتماعی، در نامه علیرضا رزم حسینی خطاب به مهرداد قریب آمده است:

گرچه ایران اسلامی در سال ۱۳۹۹ با چالش نفس گیر شیوع بیماری کرونا و جنگ ظالمانه نظام سلطه در حوزه اقتصاد مواجه بود، ولی علیرغم همه سختی ها و تلخی ها، نتایج درخشانی در پی داشت که از جمله آنها اثبات اتکا به توان داخلی، ضرورت نگاه ویژه به بخش تولید و توجه به ظرفیت بالای تولیدکنندگان میهن عزیزمان بود. در این مسیر پرفراز و نشیب، خشنودی فعالین اقتصادی، کارگران و شاغلین بخش تولید، پاداش گرانسنگی برای تلاش های خالصانه مجاهدین این عرصه بوده و ان شاالله رضایت حق تعالی را نیز در پی خواهد داشت.

ضمن قدردانی از همکاری و تلاش صادقانه و دلسوزانه جنابعالی برای کمک به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه پیشنهادات راهگشا برای بهبود فضای تولید و سرمایه گذاری، در دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تلاش در جهت اجرای مصوبات، امیدوارم با لطف الهی وعنایت ائمه اطهار(علیه السلام) این همکاری موثر تا سرمنزل مقصود ادامه داشته باشد.

موفقیت و سلامتی روزافزون شما را ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر: ۸۲٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha