۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
جاده دسترسی مستقل مهرگان به قزوین ساخته می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

جاده دسترسی مستقل مهرگان به قزوین ساخته می شود

قزوین-مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در پی نارضایتی های موجود از مسئله عوارضی و عدم وجود راه مستقل مهرگان به قزوین جاده دسترسی برای مردم این ناحیه شهری طراحی و به زودی اجرایی می شود.

ابراهیم مبارک قدم در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ناحیه شهری مهرگان به دلیل وجود طرح مسکن مهر و پس از آن اجرای طرح مسکن ملی جمعیت زیادی از مردم را در خود جای داده است این در حالی است که بسیاری از امکانات اولیه برای این ناحیه شهری تا کنون به صورت کامل اجرایی نشده است.

وی گفت: یکی از مهم ترین مشکلاتی که طی چند سال اخیر برای مردم ساکن در این منطقه وجود داشت مسئله عوارضی بود که با پیمایشی شدن مسیر تردد بخشی از این مشکل حل شد و در ادامه رفع این مشکل جاده دسترسی مستقل مهرگان به قزوین در ۴ باند طراحی شده است که امیدواریم پس از تصویب وزارت راه و شهرسازی به مرحله اجرا برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: کاهش هزینه های تردد، کاهش مصرف سوخت و رفع ترافیک از مسیر اصلی تهران به قزوین از پیامدهای مثبت اجرای این طرح خواهد بود.

مبارک قدم گفت: بر همین اساس برای سال جاری ساخت یک باب بیمارستان و یک مجتمع ورزشی در این ناحیه شهری در نظر گرفته شده است که با مشارکت سرمایه گذاران اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین برای سال جاری ساخت یک باب مسجد، یک مجتمع تجاری ،یک باب کلانتری، یک مجتمع فرهنگی و ۵ باب مدرسه از دیگر برنامه های راه  و شهرسازی استان برای سال جاری در این ناحیه شهری است.

کد خبر: ۸۲٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha