۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
یک طرح فناوری و علمی در استان سمنان افتتاح شد
با حضور مسئولان؛

یک طرح فناوری و علمی در استان سمنان افتتاح شد

شاهرود- یک طرح علمی و فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در مجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان مستقر در شاهرود، مورد بهره برداری رسید که برای این طرح نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، آئین افتتاح فاز یک ساختمان کارگاهی مرکز رویش فناوری استان سمنان صبح سه شنبه با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مسئولان استانی و شهرستانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان و نماینده شاهرود و میامی در مجلس برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان درباره این طرح به خبرنگار بازار، گفت:  فاز یک ساختمان کارگاهی مرکز رویش فناوری استان سمنان با مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته و به بهره برداری رسید.

محسن نظری با بیان اینکه امکانات ۲۴ کارگاه نیمه صنعتی در این مجموعه گنجانده شده است، بیان کرد: امکانات پیشرفته برای فناور و دانش بنیان در این مکان مهیا شده و امیدواریم بتواند به ارتقای تولیدات حوزه فناوری استان سمنان کمک کند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری اولیه این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است، گفت:  حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به میزان  ۲۰ میلیارد، مجموع اعتبارات این طرح را به بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال افزایش داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری برای افتتاح چند طرح علمی و اقتصادی در حوزه فناوری به استان سمنان سفر کرده است. وی ظهر امروز راهی دامغان و سپس سمنان خواهد شد.

کد خبر: ۸۱٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha