۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
نهاده های دامی به جای مرغداران به دست دلالان رسیده است
نماینده مردم فریدن در مجلس:

نهاده های دامی به جای مرغداران به دست دلالان رسیده است

صالحی، نماینده مردم فریدن در مجلس اظهار داشت: نهاده های دامی به دست مرغداران نرسیده است و اکثر واحدهای تولیدی تعطیل شده اند و این نهاده ها در بازار و به دست دلالان فروخته می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره کیفیت تامین و توزیع نهاده های دامی گفت: امروز مردم به دلیل ضعف عملکرد دستگاه های مختلف برای تامین مرغ مجبور به ایستادن در صف های طولانی و مخاطرات آن شده اند. همچنین خرید تضمینی محصولات کشاورزی به هیچ عنوان عادلانه نیست.

وی افزود: قیمت سیب زمینی در فریدن حدود ۲ هزار تومان برای کشاورزان تمام می شود اما خرید تضمینی آن ۶۰۰ تومان تعیین شده است و کشاورزان مجبور به انبار کردن محصولاتشان هستند و متاسفانه به فقر و مشکلات معیشتی افتاده اند و دولت هیچ برنامه ای برای محصول سیب زمینی و پیاز کشاورزان فریدن جیرفت، همدان و سایر شهرهایی که کاشت سیب زمینی و پیاز را دارند، ندارد.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس یازدهم درخصوص تامین ادوات کشاورزی مورد نیاز گفت: دولت با چه سیاستی و در شرایطی که کشاورزان داخلی با محدودیت مواجهند، اقدام به صادرات تراکتور می کند؟ و در حالی که با سیاست فعلی ۴۰ سال طول می کشد که کشاورزان فریدنی بتوانند تراکتورهای فرسوده خود را تعویض کنند.

کد خبر: ۸۱٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha