۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
تولید گوشت مرغ در استان زنجان به بیش از ۱۳۰ تن می رسد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

تولید گوشت مرغ در استان زنجان به بیش از ۱۳۰ تن می رسد

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: تولید گوشت مرغ در استان  زنجان به بیش از ۱۳۰ تن می رسد و برنامه ریزی لازم انجام شده تا در ماه مبارک رمضان کمبودی در خصوص گوشت مرغ نداشته باشیم.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تولید گوشت مرغ در استان زنجان به بیش از ۱۳۰ تن می رسد،گفت: برنامه ریزی لازم انجام شده تا در ماه مبارک رمضان کمبودی در خصوص گوشت مرغ نداشته باشیم و از هفته آینده تولید گوشت مرغ افزایش می یابد. 

وی با بیان اینکه تولید گوشت مرغ در استان افزایش یافته است،اظهار کرد: مصرف استان روزانه گوشت مرغ بیش از ۵۰ تن است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: در سال ۹۹ تا پایان آذر ماه وضعیت نهاده های دامی در استان زنجان خوب نبود و جوجه ریزی در استان طی این بازه زمانی هم بیش از ۱۸ درصد کاهش داشت ولی از آذرماه به بعد وضعیت نهاده های دامی بهتر شد و جوجه ریزی در استان هم روند افزایشی داشته است. 

تاراسی با بیان اینکه در حال حاضر جوجه ریزی در استان خوب است و مشکلی هم در خصوص نهاده های دامی در استان نداریم،ابراز داشت: بیش از سه برابر نیاز استان تولید گوشت مرغ در استان افزایش یافته است. 

وی با بیان اینکه در همه فروشگاه ها مرغ گرم با قیمت ۲۳ هزار تومان عرضه می شود،گفت: مردم نگران نباشد مرغ به اندازه کافی به بازار ترزیق خواهد شد. 

کد خبر: ۸۱٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha