۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان در پایان طرح نوروزی تعزیرات حکومتی همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان در پایان طرح نوروزی تعزیرات حکومتی همدان

همدان - جودکی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان در پایان طرح نوروزی تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و گفت: ۲۶۹ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار از جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان در پایان طرح نوروزی تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و گفت: ۲۶۹ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه از ۱۶ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ تعداد یک هزار و ۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی شدند، گفت: براساس سیاستهای سازمان تعزیرات حکومتی و درراستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح ویژه نوروزی از ۱۶ اسفند شروع و تا۱۵ فروردین با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی ادامه داشت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: اکیپ گشت های مشترک با تمام توان در سطح استان همدان تلاش کردند تا آرامش بازار حفظ و دست سود جویان کوتاه شود.

جودکی افزود: در همین راستا تا پایان طرح تعداد یک هزار و ۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و ۲۶۹ متخلف به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

وی اضافه کرد: حجم بالایی از این بازرسی ها مربوط به بازار مرغ بود که با رصد شبانه روزی کشتارگاه ها، در مجموع بیش از ۵۸ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفین صادر شد.

جودکی با تشکر از دستگاه های همراه از کسبه ای که بارعایت قانون و رعایت حقوق مصرف کنندگان در حفظ آرامش بازار سهیم بودند نیز قدردانی کرد و گفت: پل ارتباطی تعزیرات حکومتی همدان و مردم تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است.

کد خبر: ۸۱٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha