۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
«اس ال» جایگزین جی تی رودستر
مدیر عامل مرسدس بنز اعلام کرد

«اس ال» جایگزین جی تی رودستر

فیلیپ شیمر، مدیرعامل مرسدس ای ام جی، به تازگی در خصوص برنامه جدید مرسدس بنز، گفت: ای ام جی «اس ال» جدید جایگزین «ای ام جی تی» رودستر خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: فیلیپ شیمر، مدیرعامل مرسدس ای ام جی، به تازگی در خصوص برنامه جدید مرسدس بنز، گفت: در آینده به دنبال سرمایه گذاری روی موتورهای بنزینی با تجهیز به فناوری هیبریدی برای محصولات آینده تقویت خواهد شد. همچنین این مدیرعامل تاکید کرد که مرسدس ای ام جی اس ال جدید جایگزین ای ام جی جی تی رودستر خواهد شد.

مرسدس بنز اس ال چند سالی هست که به بازار ورود کرده، افزایش رقابت داخلی از ای ام جی جی تی، فروش کم و عدم تبلیغات به معنای کاهش اقبال این محصول در بازار است. برعکس این موضوع، اس ال آینده درخشان داشته و مشتریان نیز نسبت به این محصول علاقمندی نشان داده‌اند.
فیلیپ شیمر تایید کرد که با حذف ای ام جی رودستر به زودی رقابت داخلی از بین خواهد رفت و سرمایه گذاری بیشتری برای آینده اس ال انجام خواهد شد.

نسل بعدی اس ای یک محصول تمام عیار از مرسدس بنز ای ام جی خواهد بود که در دو مدل کوپه و سدان عرضه خواهد شد. براساس گفته‌های مدیرعامل مرسدس بنز، این نسل از اس ال مناسب استفاده در مسافت‌های طولانی و راحتی سفر بالا هست که به لطف ساختار اسپرت این مزیت قابلیت ارتقا نیز دارد.

وی در ادامه افزود که اس ال پیشرانه منحصر به فرد خود را داشته و ممکن هست که با سایر محصولات تفاوت خواهد داشت و از سیستم‌های ایمنی جدید برای پیشگیری از وقوع تصادف با عابرپیاده بهره خواهد گرفت.

همانطور که آینده مرسدس ای ام جی برای تضمین فروش در بازار از تکنولوژی هیبریداسیون بهره می‌برد، شاهد شاهکار جدید این خودروساز باید در آیند باشیم. از آنجایی که این خودروساز دارای یک تیم مسلط به فرمول تولید خودروهای هایپرکار است، توانایی تولید خودروهای اسپرت براساس تکنولوژی هیبریداسیون جهت کاهش گازهای آلاینده خارج از تصور نیست.

کد خبر: ۸۱٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha