۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مصرف گاز در نیروگاه سنندج ۱۱ درصد افزایش یافت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مصرف گاز در نیروگاه سنندج ۱۱ درصد افزایش یافت

سنندج- فعله‌گری، مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: مصرف گاز در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن ۱۱ درصد افزایش داشته است.

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به مصرف گاز در بخش‌های مختلف به ویژه نیروگاه اشاره کرد و اظهار داشت: میزان مصرف گاز در نیروگاه سنندج طی سال گذشته ۹۱۸ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۶۲ مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز در نیروگاه سنندج نسبت در سال ۹۹ به سال ۹۸،  ۱۱ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: علاوه براین در مجموع میزان مصرف گاز در استان سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون و۶۵۶ هزار و ۷۹۶  مترمکعب بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان از افزایش هفت درصدی مصرف گاز در همه بخش‌ها در این استان خبرداد و گفت: طی ۱۲ ماهه سال ۹۸، سه میلیارد و ۱۳ میلیون و ۶۳۷ هزار مترمکعب گاز مصرف شده بود.

فعله گری با اعلام اینکه تعداد مشترکین گاز استان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی ۵۶۰ هزار مشترک است، یادآور شد: تامین گاز در بخش خانگی همواره در اولویت قرار دارد و در مقاطعی از سال مصرف گاز نیروگاه را محدود می‌کنیم تا گاز مورد نیاز به بخش خانگی برسد و مشترکان این بخش با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر: ۸۱٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha