۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
بخشودگی جرایم مالیاتی در آذربایجان‌غربی ۳ ماه تمدید شد
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی:

بخشودگی جرایم مالیاتی در آذربایجان‌غربی ۳ ماه تمدید شد

ارومیه- مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده به علت شیوع کرونا سه ماه تمدید شد.

به گزارش بازار به نقل از ایرنا، حسن کوماسی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری، مؤدیانی که بدهی قطعی شده خود را تا پایان خرداد سال آینده پرداخت کنند، به میزان بخشودگی اسفندماه ۱۳۹۸ از بخشودگی جرایم برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی برای مؤدیانی که تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ بدهی قطعی خود را پرداخت کنند، برای مؤدیان واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه کسب از مراجع ذیربط هستند، ۹۰ درصد و برای سایر مؤدیان ۸۰ درصد است.

کوماسی بیان کرد: این درصد بخشودگی برای مؤدیانی که تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹ نیز بدهی قطعی خود را واریز کنند، محفوظ و قابل اجراست.

سالانه حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال درآمد در آذربایجان غربی وصول می‌شود که بیش از ۹۰ درصد آن درآمد مالیاتی است؛ این میزان حدود یک درصد کل درآمد مالیاتی در کشور برآورد می شود.

کد خبر: ۸٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha