۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
پرداخت تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

پرداخت تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان

مرتضایی‌فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان برای خرید از یک فروشگاه زنجیره‌ای در سال ۱۴۰۰ هم پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، محمود مرتضایی‌فر مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای طرح یاری افزایش قدرت خرید بازنشستگان است، گفت: در این طرح خدمات مختلفی برای بازنشستگان درنظر گرفته شده است و یکی از آن خرید از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه بود و در ۳ مرحله ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری با رقم ۵۰۰ میلیارد تومان از خدمات این طرح استفاده کردند.

مرتضایی‌فر تصریح کرد: این طرح در ۳ مرحله اجرا شد، بازنشستگان در هر مرحله می‌توانستند از فروشگاه رفاه خرید کنند و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بر روی کارت حقوقشان درنظر گرفته می‌شد و ۴ ماه فرصت بازگردانی این مبلغ را داشتند و به صورت کسر از حقوق بازنشستگان انجام می‌شد و خود بازنشسته ضامن خودش است و به مراجعه حضوری و عملیات بانکی نیازی نداشت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۰ هم این طرح اجرا می‌شود، افزود: این طرح نیاز به هیچ ثبت نامی نیاز نداشت و برای تمامی بازنشستگان است و مبلغ بر روی کارت حقوق بازنشستگان فعال می‌شود اگر مایل به استفاده بودند می‌توانستند از خدمات طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۸۱٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha