۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
برخورد جدی با اخلالگران در بازار مرغ/ تشکیل صف برای تهیه اقلام خوراکی زیبنده نیست
استاندار ایلام خبر داد

برخورد جدی با اخلالگران در بازار مرغ/ تشکیل صف برای تهیه اقلام خوراکی زیبنده نیست

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه تولید مرغ در ایلام مناسب است، گفت: با اخلالگران در بازار مرغ استان برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری ایلام اظهار کرد: امروز برخی اقلام خوراکی چون مرغ که تولید آن مازاد بر نیاز استان بوده اما برای مصرف کننده در دسترس نیست، قابل قبول نبوده و باید نظارت کافی و بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی ضمن هشدار به اخلالگران در بازار مرغ استان گفت: دستگاه های نظارتی به این موضوع ورود کنند و با متخلفان قاطعانه برخورد شود.

نوذری، در ادامه به موازات تولید مرغ گرم خواستار ذخیره سازی مرغ منجمد شد و گفت: علاوه بر اختصاص سیلو ها به نهاده های دامی و مرغ بایست بر توزیع و بازار مرغ نظارت بیشتر شود.

استاندار ایلام تنظیم بازار و نظارت بر آن را محدود به ایام نوروز ندانست و تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار استان بایست تقویت شود و در جهت عملکرد مطلوب تر کل فرایند را از تولید تا توزیع و تا رسیدن کالا به دست مصرف‌کننده مورد توجه قرار دهد.

وی در ادامه از عملکرد مجموعه عوامل ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز تشکر کرد و گفت: در این ایام با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته ایلام یکی از استان های بود که مردم برای تهیه اقلام و مواد خوراکی تشکیل صف ندادند.

وی با عنوان این مطلب که تشکیل صف برای تهیه اقلام خوراکی زیبنده نیست، تاکید کرد: مسئولان و متولیان امر باید مواظبت کنند که در توزیع کالا از شکل گیری صف و تراکم جمعیت جلوگیری کنند.

کد خبر: ۸۱٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha