۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
قیمت روز آب تصفیه کن در سایت راد گستر نوین

قیمت روز آب تصفیه کن در سایت راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب نیز مانند هر لوازم ضروری دیگری باید از بهترین برند ها و بالاترین کیفیت باشد. وجود مارک ها و برند ها و کاربری های متفاوت آب تصفیه کن های خانگی در بازار ممکن است فرایند تصمیم گیری و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب را برای خریداران دشوار کند.

به گزارش بازار، برای خرید هر دستگاه و لوازم خانگی همواره باید به دنبال بهترین کیفیت و برند ها باشیم. علاوه بر این قیمت محصول نیز اهمیت زیادی دارد. دستگاه تصفیه آب نیز مانند هر لوازم ضروری دیگری باید از بهترین برند ها و بالاترین کیفیت باشد. وجود مارک ها و برند ها و کاربری های متفاوت آب تصفیه کن های خانگی در بازار ممکن است فرایند تصمیم گیری و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب را برای خریداران دشوار کند. در این جا ما به شما کمک خواهیم کرد تا با برند های معتبر دنیا آشنا شوید و آن ها را با به روز ترین و بهترین قیمت از نمایندگی معتبر راد گستر نوین خریداری نمایید.

انواع تصفیه آب خانگی تایوانی
بدون شک تایوان یکی از قدرت های اصلی صنعت تصفیه آب می باشد که با سابقه ی بسیار طولانی که در این زمینه دارد همواره دستگاه های تصفیه آب تایوانی جزو بهترین و پر فروش ترین برند های دنیا بوده اند. انواع تصفیه آب خانگی تایوانی شامل برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند. این دستگاه ها همگی تحت لیسانس آمریکا ساخته می شوند و با دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های بین المللی بهترین برند آب تصفیه کن به شمار می روند. در ادامه به معرفی اجمالی آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت روز آب تصفیه کن در سایت راد گستر نوین

سافت واتر
Soft water از قدیمی ترین مارک هایی است که در بازار ایران یافت می شود. این کمپانی با سابقه ای نزدیک به ۸۰ سال در زمینه ی تولید دستگاه های اسمز معکوس بسیار موفق عمل کرده است. در فرایند RO  یا همان اسمز معکوس، دستگاه تصفیه در طی ۶ مرحله آب را تصفیه می کند و هر گونه املاح و آلاینده ی مضر آب را از بین می برد. تصفیه آب خانگی سافت واتر قدرت بسیار خوبی در عمل جداسازی ذرات معلق و آلودگی های آب و شیرین کردن آن دارد و یک دستگاه بسیار کم مصرف می باشد که موتور قدرتمند و بدون صدا و لرزشی دارد. مخزن این دستگاه نیز از بهترین نوع و آنتی باکتریال می باشد و اجازه ی رشد باکتری ها به آب را نمی دهد. این برند به تولید انواع دستگاه های۶ مرحله ای، قلیایی کننده و فرا بنفش پرداخته است که علاوه بر کیفیت بالا، مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب نیز از ویژگی های مهم این دستگاه ها محسوب می شود و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین خریداران خود دارد.

سی سی کا
شرکت cck نیز از قدیمی ترین مارک های تصفیه آب در دنیا می باشد که در سال ۱۹۷۳ در تایوان تاسیس شد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه ی طراحی و ساخت تجهیزات لازم دستگاه های تصفیه آب مانند فیلتر ها و هوزینگ ها، اتصالات و پمپ ها و ... می باشد که کیفیت قابل توجهی نیز دارند. سی سی کا در طی این ۵ دهه روز به روز فعالیت خود را گسترش داده و توانسته که امروز به یکی از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه ی تولید و فروش دستگاه ها ی اسمز معکوس در دنیا نبدیل شود.

قیمت روز آب تصفیه کن در سایت راد گستر نوین

دستگاه های تصفیه آب سی سی کا از فرایند ro  بهره می گیرند و این امر یاعث می شود تا ۰۰۰۱/۰ میکرون آلاینده ها و املاح آب حذف شوند. علاوه بر فیلتر ممبران که فیلتر اصلی این دستگاه ها محسوب می شود، با دارا بودن فیلتر مواد معدنی و قلیایی نیز از اسید موجود در آب می کاهد و مواد و املاح مفید بدن را به آب اضافه می کنند. فیلتر ها و تجهیزات دستگاه های سی سی کا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده اند و با به کار گیری به روز ترین فناوری ها در تولید آن، یک دستگاه با کارایی بسیار بالا و قدرتمند و مطمئن از نظر تصفیه سازی آب می باشد.

آکوا پرو
دستگاه aqua pro مدرن ترین و حرفه ای ترین آب تصفیه کن خانگی می باشد که با بهره گیری از فرایند اسمز معکوس، آلاینده ها ی آب را جدا می کند و تا ۹۸ درصد نا خالصی های محلول در آب از جمله فلزات سنگین، ویروس ها و باکتری ها، کلر و مواد شیمیایی و هم چنین نیترات و دیگر مواد سمی و مضر را از بین می برد. آکوا پرو در از بین بردن بو و مزه ی بد آب نیز بسیار قوی عمل می کند و آبی که در اختیار شما قرار می دهد ۱۰۰% بهداشتی خواهد بود. این شرکت در تولید انواع دستگاه های اسمز معکوس مثل قلیایی کننده، فرا بنفش و اکسیژن ساز بسیار قدرتمند عمل کرده و از پیشرفته ترین فناوری ها و تکنولوژی ها در ساخت آن ها استفاده می کند. شرکت آکوا پرو یک برند جدید محسوب می شود اما در طی دو دهه فعالیتش توانسته جایگاه خود را در بازار رقابت برند های دیگر حفظ کند و به پر فروش ترین و بهترین برند آب تصفیه کن خانگی تبدیل شود. این کمپانی مهم ترین ویژگی خود را در کیفیت بالا و نصب آسان دستگاه های خود می داند. هم چنین اظهار می کند که تمام محصولاتش در کارخانه تست می شود و اگر به درستی نصب شود تا سال های طولانی برای شما کار خواهد کرد. بنابراین اگر شما به دنبل یک دستگاه حرفه ای و با دوام برای منزل خود هستید آکوا پرو با دارا بودن تاییدیه های بین المللی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مرکز مشاوره و خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی
برای خرید دستگاه تصفیه آب اصل تایوان مراجعه به مراکز معتبر فروش برند های تایوانی بسیار به شما کمک خواهد کرد تا هم از کیفیت دستگاه و اورجینال بودن آن اطمیان پیدا کنید و هم با بهترین قیمت آن را خریداری نمایید. مرکز خرید آب تصفیه کن خانگی راد گستر نوین، بزرگ ترین و بهترین مرکز خرید تصفیه آب در ایران می باشد که با سابقه ای طولانی و درخشان، انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی با بهترین  برند های معتبر دنیا را به طور مستقیم وارد می کند.

قیمت روز آب تصفیه کن در سایت راد گستر نوین

قیمت آب تصفیه کن خانگی ارائه شده توسط این شرکت را می توانید در سایت راد گستر نوین مشاهده نمایید و از همین طریق اقدام به خرید اینترنتی دستگاه خود نمایید. این شرکت برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و خرید راحت تر آن ها فروش دستگاه ها را هم به صورت نقد و هم اقسطی انجام می دهد. تمام محصولات این شرکت دارای کارت گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت می باشند و خدمات پس از فروش و پشتیبانی دراز مدت نیز شامل آن ها نیز می شود. شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی با شماره های پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا در اتخاب بهترین دستگاه اطلاعات لازم را کسب نمایید. از دیگر مزایای خرید از این شرکت ارسال و نصب رایگان و هم چنین تست کیفیت دستگاه بلافاصله پس از نصب آن است تا از کیفیت دستگاه مطمئن شوید.

شرکت راد گستر نوین با ارائه بهترین محصولات و خدمات و با دارا بودن کادری حرفه ای و مجرب در خدمت مشتریان گرامی خود می باشد تا سلامت و کیفیت آب آشامیدنی شما را تضمین کند.

کد خبر: ۸۱٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha