۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
انتقاد یک تولید کننده مواد غذایی از استثمار زنجیره تولید توسط فروشگاه‌های زنجیره ای

انتقاد یک تولید کننده مواد غذایی از استثمار زنجیره تولید توسط فروشگاه‌های زنجیره ای

کرج- یک تولید کننده مواد غذایی با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای به نوعی زنجیره تولید را استثمار می کنند، تصریح کرد: فروشگاه های زنجیره ای حاضر هستند ما متضرر شویم اما کالا را به هر قیمتی بدهیم تا اینها در قفسه خود بچینند.

اکبر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای به نوعی زنجیره تولید را استثمار می کنند، تصریح کرد: یک برنامه ریزی خوب و یک روال خرید باید برای فروشگاه های زنجیره ای باید توسط دولت تعیین شود.
مدیر عامل شرکت تولیدی مواد غذایی گلنوش ادامه داد: شرکت هایی مثل ما که با فروشگاه های زنجیره ای کار می کنند بدون سود یا با حداقل سود کالا را به فروشگاه های زنجیره ای ارائه می کنند و اگر در کالا حداقل سود وجود نداشته باشد شرکت های تولیدی نمی توانند سرپا بمانند و به مرور زمان ضعیف و از دور خارج می شوند و اشتغال و تولید آسیب جدی می بیند.

وی همچنین گفت: فروشگاه های زنجیره ای حاضر هستند ما متضرر شویم اما کالا را به هر قیمتی بدهیم تا اینها در قفسه خود بچینند. برخی که نگاه تبلیغاتی دارند به این ضرر هم راضی می شوند اما در کل این موارد در طول دراز مدت می تواند یک مجموعه تولیدی را از بین ببرد.

خانی تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه متاسفانه فروشگاه های زنجیره ای بیشتر به مباحث اقتصادی و درآمدشان توجه دارند تا کیفیت کالا، چنانچه توجه کنیم در عرضه محصولات در این فروشگاه ها از کیفیت پلاکارد یا تبلیغی نمی ببینیم و فقط تمرکز روی مبلغ است و این نشانه این است که نگاه اصلی آنها درآمد زایی است.

کد خبر: ۸۱٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha