۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
۲۴۴ پروانه بهره برداری صنعتی در مازندران صادر شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۲۴۴ پروانه بهره برداری صنعتی در مازندران صادر شد

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران شمار پروانه‌های بهره برداری صنعتی طی سال قبل را ۲۴۴ فقره ذکر کرد و گفت: این رقم نسبت به سال ۹۸ رشد ۱۹ درصدی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه تعداد ۲۴۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سال گذشته در مازندران صادر شد، افزود: در سال جهش تولید ۲۴۴ فقره پروانه بهره برداری صادر شده که این رقم در سال ۹۸ تعداد ۲۰۵ فقره بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۹درصدی پروانه های صادره اعلام داشت: میزان سرمایه گذاری صنعتی انجام شده در سال ۱۳۹۹ در مازندران ۳۴ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال بوده و با راه اندازی این واحدهای صنعتی برای چهار هزار و ۵۱۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

قوانلو تاکید کرد: این میزان سرمایه گذاری و راه اندازی واحد صنعتی در سال گذشته در مازندران در حالی رقم خورده که شاهد سنگین ترین تحریم ها از سوی کشورهای استکباری برعلیه کشورمان و مخصوصا بر علیه فضای صنعتی و اقتصادی کشور بوده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به تعداد صدور جوازهای تاسیس صنعتی در مازندران اشاره و اعلام داشت: در سال ۹۹ در استان مازندران تعداد هزار و ۱۸۴ جواز تاسیس صنعتی صادر شده که در مقایسه با سال ۹۸ از رشد ۴۷درصدی برخوردار بوده است.

وی یادآور شد: صدور این تعداد جواز تاسیس صنعتی نوید بخش آینده ایی خوب در حوزه صنعت استان بوده که امیدواریم با همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی و رفع موانع نامگذاری شده است شاهد تحقق فرامین معظم له و پویایی هرچه بیشتر فضای تولید در سطح استان و کشور باشیم.

کد خبر: ۸۱٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha