۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
فوت ۳میلیون سهامدار عدالت| سری دوم سود سهام پرداخت می‌شود
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

فوت ۳میلیون سهامدار عدالت| سری دوم سود سهام پرداخت می‌شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان گفت: تاکنون سه میلیون نفر از سهامداران عدالت فوت کرده‌اند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره تعیین تکلیف وضعیت سهام عدالت متوفیان با بیان اینکه تا امروز سه میلیون نفر از سهامداران فوت کردند، از خانوارها خواست نسبت به دریافت گواهی انحصار وراثت و تهیه مدارک برای احراز هویت اقدام کنند.

وی افزود: پس از پرداخت سود سهام عدالت، سامانه برای احراز هویت و تعیین تکلیف وضعیت سهام عدالت متوفیان بازگشایی می شود و سهام و سود آن بین وراث تقسیم می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت درباره پرداخت سود سهام عدالت نیز گفت: سود افراد به مرور پس از دریافت از شرکت های سرمایه پذیر واریز می شود و مبلغی قبل از سال به صورت علی الحساب به عنوان سود پرداخت شده است.

توکلی با بیان اینکه همچنان سود برخی از افراد خانوار پرداخت نشده است، یادآور شد: برخی ها تصور می کنند به دلیل عدم ثبت نام در سجام، سود واریز نشد درحالی پرداخت سود، ارتباطی به سجام ندارد.

وی یادآور شد: این درحالی است که سود برخی از افرادی که در سامانه سجام ثبت نام کردند، هم پرداخت نشده است و قرار شد مرحله بعدی سود سهام عدالت از این هفته آغاز شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت درباره میزان سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت یک میلیون تومانی بیش از ۳۷۱ هزار تومان بود که تاکنون ۱۸۵ هزار تومان واریز شده است و سود برگه های سهام ۵۳۲ هزار تومانی ۱۹۷ هزار تومان بوده که تاکنون ۹۸ هزار تومان واریز شده است.

توکلی یادآور شد: سود سهام عدالت برگه های دارای ۴۹۲ هزار تومانی نیز ۱۸۲ هزار تومان است که ۹۱ هزار تومان را دریافت کردند. 

کد خبر: ۸۱٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha