۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی
رئیس اتاق بازرگانی تبریز مطرح کرد؛

انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

تبریز- رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان و مصوبات آن گفت: در صورتی که هر یک از این مصوبات به‌درستی اجرایی می شد، امروز شاهد کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی در استان بودیم اما متاسفانه برخی از این مصوبات، به مرحله اجرا نرسیده است.

به گزارش بازار، یونس ژائله با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در طول سال گذشته در سایه زحمات واحدهای تولیدی، خوشبختانه شاهد افزایش اشتغال‌زایی، تولید و صادرات در استان بودیم، سال گذشته بخش تولید با تمام توان پای کار بود که امیدواریم در سال جدید نیز شاهد بهبود فضای کسب و کار استان باشیم.

وی با اشاره به جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان و مصوبات آن گفت: در صورتی که هر یک از این مصوبات به.درستی اجرایی می‌شد، امروز شاهد کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی در استان بودیم اما متاسفانه برخی از این مصوبات به مرحله اجرا نرسیده است.

ژائله ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون همدلی خوبی بین بخش‌های مختلف استان وجود دارد اما باید در کنار آن، موانع و مشکلات پیش پای تولید و تولیدکنندگان را به‌درستی تشخیص داده و بیابیم، نباید تصور کرد که مشکلات را باید از پایتخت و یا نقطه دیگری حل کنیم، بلکه حتی در خود استان نیز باید به دنبال برداشتن موانع باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر لزوم همکاری بانک ها با بخش تولید و صنعت خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید طبق قانون درصدی از منابع خود را صرف بخش تولید و صنعت کرده و در صورت عمل نکردن به این قانون مورد مواخذه قرار گیرند.

کد خبر: ۸۱٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha