۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
مراکز تجاری و تجمعی سیستان و بلوچستان تعطیل شوند
استاندار سیستان وبلوچستان:

مراکز تجاری و تجمعی سیستان و بلوچستان تعطیل شوند

زاهدان - استاندار سیستان وبلوچستان گفت: تمامی مراکز تجاری، مراسم و برنامه‌های استان که موجب تجمع افراد می‌شود با تشخیص دانشگاه‌های علوم پزشکی باید تعطیل شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا با بیان اینکه تاکنون ۱۷ مورد ابتلاء به این ویروس در استان شناسایی شده، اظهار داشت: ضروری است برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس و حفظ سلامت شهروندان، همه‌ مراکز تجاری و مراسم و برنامه‌هایی که باعث تجمع افراد گردد پس از تشخیص دانشگاه‌های علوم پزشکی تعطیل شود و با افرادی که از این تصمیم سرپیچی کنند و سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

وی گفت: همچنین همه‌ مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی باید تا زمان عادی شدن اوضاع تعطیل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرخصی همه‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی لغو و مأموریت مدیران نیز پس از موافقت استاندار انجام می‌شود.

وی با ابراز گلایه از مسافرت برخی شهروندان به جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با وجود هشدارها و توصیه‌های بهداشتی صورت گرفته برای پرهیز از مسافرت‌های غیرضرور، متأسفانه طی روزهای گذشته و با تعطیلی مدارس برخی شهروندان به جنوب استان مسافرت کرده‌اند که این موضوع سلامت آن‌ها و ساکنان این شهرها را به مخاطره انداخته است.

موهبتی به احتکار برخی اقلام بهداشتی مانند ماسک و ژل ضدعفونی کننده توسط تعدادی افراد سودجو اشاره کرد و از دستگاه قضا خواست رسیدگی به این پرونده‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

کد خبر: ۸٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha