۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
انجام ۱۳ هزار آزمایش کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی همدان طی سال گذشته
توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همدان صورت گرفت؛

انجام ۱۳ هزار آزمایش کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی همدان طی سال گذشته

همدان - مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان سال گذشته با انجام بیش از ۱۳ هزار آزمایش نقش تاثیرگذاری در کنترل و ارتقاء کیفی و طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی داشت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، ایوب وکیلی با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان دارای دو شعبه در همدان و ملایر و ۱۲ واحد محلی مستقر در پروژه‌های عمرانی است، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان دارای ۴۳ نفر پرسنل متخصص است که از این تعداد ۳۰ نفر در بخش‌های فنی، واحدهای محلی، شعب و امورکارشناسی مشغول به فعالیت هستند.

وکیلی اضافه کرد: پرسنل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان سال گذشته در مجموع ۹۳ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار فنی برای کنترل کیفیت و ارتقاء کیفی پروژه‎های عمرانی به ثبت رساندند.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان با اشاره به حضور آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان در بیش از ۲۰ پروژه عمرانی استان و ۶ پروژه‎ ملی عنوان کرد: این پروژه‎ ها شامل قطعه یک راه آهن همدان– سنندج، قطعه یک راه آهن همدان – ملایر، کنارگذر اسدآباد، کنارگذر غربی همدان، اتصال ایستگاه باری به مسافری راه آهن همدان و خط اتصال راه آهن غرب کشور به نهاوند از جمله پروژه‌های ملی است که آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان نقش ویژه‌ای در ارتقاء کیفیت و افزایش طول عمر مفید این واحدها در سال گذشته عهده دار بوده است.

وی در ادامه با اشاره به انجام بیش از ۱۳۰ هزار آزمایش‎ متنوع در پروژه ‏های عمرانی گفت: یک هزار و ۷۰۰ مورد آزمایش بتن، یک هزار و ۱۰۰ مورد آزمایش آسفالت، بیش از ۹ هزار آزمایش عملیات خاکی و همچنین ارائه ۲۸ طرح اختلاط آسفالت برای کارخانه‌های آسفالت در سطح استان توسط متخصصین و پرسنل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان صورت گرفته است.

وکیلی با اشاره به تخصص و توانمندی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‎های عمرانی عنوان کرد: این امر موجب افزایش اعتماد و علاقمندی میان دستگاه‎ها، سازمان‎ها و نهاد‎ها برای همکاری با این آزمایشگاه شده است.

کد خبر: ۸۱٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha