۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی کشور
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی کشور

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی هما در سال ۱۴۰۰ بر پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از حمایت همه جانبه خود به منظور برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی هما در سال جدید (۱۴۰۰) خبر داد و اظهار کرد: هدف پشتیبانی از تولیدات هما است تا این شرکت هواپیمایی بتواند پروازهای بیشتری انجام دهد.

وی گفت: دستیابی به این هدف مستلزم آن است که از ناوگان هوایی هما حمایت شود و یکی از الزامات آن، تامین قطعات و لوازمی است که در بخش تعمیرات و مهندسی استفاده می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی کمک می‌کند تا تمام کسانی که دارای ظرفیت هستند از جمله صنایع و شرکت‌های دانش بنیان بتوانند بخشی از آنچه را ساخته‌اند به نمایش بگذارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در همین زمینه در حوزه هوایی نیز همچون نمایشگاه راه‌آهن برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن با برپایی نمایشگاه، یک گام ۶۰ درصدی رو به جلو برداشت. در واقع راه‌آهن با به نمایش گذاشتن تولیداتش، نشان داد که چه قطعاتی از سوی صنایع داخلی ساخته شده‌اند و به این ترتیب باعث ترغیب دیگران برای فعالیت در این حوزه شد. البته این اتفاق می‌تواند طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری رخ دهد.

اسلامی با اشاره به الگوی موفق مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در پیشبرد و توسعه حمل و نقل ریلی کشور، تاکید کرد: حتما مرکز جهادی پیشرفت در حوزه هوایی با همین الگوی فکری راه آهن بوجود خواهد آمد.

کد خبر: ۸۱٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha