۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
دولت مقابل واحدهای صنعتی سنگ اندازی نکند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دولت مقابل واحدهای صنعتی سنگ اندازی نکند

آبادان- محمدیان، یک تولیدکننده آبادانی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود دولت در مسیر شعار سال حرکت و سنگ اندازی نکند، گفت: دادگستری شعبه تخصصی برای پرونده‌های واحدهای صنعتی اختصاص دهد.

شهاب‌الدین محمدیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری باعث قوت قلب صنعتگران است و انتظار می‌رود دولت نیز در این مسیر حرکت کند و سنگ اندازی نکند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قوانین اداره کار باید به صورت استانی اجرا شود، افزود: اداره کار ضمن اینه باید نگاهی عدالت محور داشته باشد ضرورت دارد نگاهی دو طرفه داشته باشد و مشکلات کارفرما را نیز درک کند.

این تولیدکننده با اشاره به مشکلات دریافت وام واحدهای صنعتی توضیح داد: برای اخذ وام باید سند ملکی را ارائه بدهیم که یکی از مشکلات است.

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های صادراتی
محمدیان نگاه قوه قضائیه به واحدهای تولیدی را مثبت برشمرد و عنوان کرد: درخواست می‌کنم در دادگستری شعبه تخصصی برای پرونده‌های واحدهای صنعتی اختصاص و همچنین واحدی را در این تشکیلات به عنوان پُل ارتباطی صنایع و دادگستری مشخص کنند.

وی در ادامه سخنان خود به لزوم ایجاد زیرساخت‌های صادراتی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود نمایشگاه دائمی در ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد اروند ایجاد شود و یک دفتر اداری نیز برای مذاکرات تجاری در اختیار واحدهای صنعتی منطقه قرار گیرد.

این کارآفرین نمونه برپایی نمایشگاه در کشورهای همسایه را یکی دیگر از راهکارهای افزایش صادرات قلمداد کرد و یادآور شد: اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در بازاریابی کشورهای همسایه تاثیرگذار هستند و یکی از رسالت‌های مهم این اتاق‌ها کمک به این امر است.

محمدیان در پایان بر مشکلات متعدد ارسال کالاهای تولیدی آبادان به تهران تاکید کرد.

کد خبر: ۸۱٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha