۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
افزایش بودجه فارس به ۸هزار میلیارد تومان/ اولویت با محرومیت زدایی
رئیس مجمع نمایندگان فارس مطرح کرد؛

افزایش بودجه فارس به ۸هزار میلیارد تومان/ اولویت با محرومیت زدایی

شیراز- رئیس مجمع نمایندگان فارس از افزایش بودجه استان به هشت هزارمیلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سال ۱۳۹۹بودجه کل استان سه هزار و ۳۷۰ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش بازار، به نقل از مجمع نمایندگان فارس، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان با استاندار، معاونین استانداری و رییس کل دادگستری فارس و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: افزایش بودجه استان را ناشی از تلاش نمایندگان دانست و افزود: سال ۱۳۹۹بودجه کل استان سه هزار و ۳۷۰ هزار میلیارد تومان بود که امسال افزایشی بیش از دوبرابری داشت که نتیجه پیگیری های مستمر نمایندگان فارس بوده است.

وی همچنین از اختصاص ۱۴۰۰هزار میلیارد تومان به بحث محرومیت زدایی خبر داد و گفت: با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه، این بودجه به رفع محرومیت ها از استان تخصیص می‌یابد.

او در ادامه با اشاره به نشست مذکور در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰نیز گفت: اعضای مجمع نمایندگان فارس از همین ابتدای سال عزم خود را برای رشد و توسعه استان جزم کرده اند و این نخستین جلسه در سال جدید نیز به منظور هماهنگی، تبادل نظر و انسجام بیشتر شکل گرفت.

عزیزی افزود: در این جلسه بنا شد تا تلاش نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بر مبنای اولویت‌های مهم و پروژه‌های بزرگ استان متمرکز شود.

او در عین حال خاطرنشان کرد: تصمیم گیری برای استانی بزرگی چون فارس نیازمند آشنایی کامل بر ظرفیت‌ها و کاستی‌های استان است تا بتوان به تصمیمات هوشمندانه و منطقی دست زد و در راستای رفع نیازها اقدام کرد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد:  قرار شد کارگروههای مشترکی به صورت شهرستانی و خاص بین مجمع و استانداری شکل گیرد تا با بررسی مسائل مختلف شهرستان‌ها با حضور نماینده مربوطه و مدیران شهرستان به صورت موضوعی مورد تصمیم گیری قرار گیرد.

عزیزی با قدردانی از دادگستری استان به دلیل همکاری نزدیک با مجمع نمایندگان فارس نیز گفت: مجموعه دادگستری و دستگاه قضایی نیز پای کار است تا مشکلات احتمالی در راستای موانع زدایی از تولید و اجرای پروژه‌ها را با سرعت بیشتری حل و فصل کند.

کد خبر: ۸۱٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha