۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
جنسیس G۷۰؛ تیری که ژرمن‌ها را نشان گرفت
لوکس کره‌ای این‌روزها وضعیت بر وفق مرادش است!

جنسیس G۷۰؛ تیری که ژرمن‌ها را نشان گرفت

«جنسیس» سدان لوکس کامپکت خود یعنی G۷۰ ویژه بازار آمریکا را برای رقابت با بزرگانی چون مرسدس‌بنز، آئودی و ب‌ام‌و طراحی و تولید کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: برند لوکس کره‌ای یعنی جنسیس حال خوشی در بازار دارد، زیرا رشد قابل توجه و رضایت بالای مشتریان از محصولات این شرکت لوکس کره‌ای و امنیت و ایمنی بالای مدل‌های تولیدی باعث شده تا سوادی رقابت با بزرگانی چون مرسدس‌بنز، آئودی و ب‌ام‌و را بیش از پیش در نظر مدیران جنسیس قرار دهد.  
این شرکت به تازگی از نسخه تولید محدود سدان لوکس کامپکت خود یعنی G۷۰ ویژه بازار آمریکا رونمایی کرده که با دو کد رنگ خاص پایه شامل رنگ‌های خاکستری ملبورن و سفید وریبر عرضه خواهد شد. رینگ‌های ۱۹اینچی آلومینیومی و کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز منحصربه‌فرد برمبو بر زیبایی‌های این سدان خوش استایل افزوده است ضمن اینکه تریم کابین نیز ترکیبی از رنگ‌های مشکی ابسیدین و قرمز سِویا است.  
این نسخه خاص از یک موتور شش سیلندر با آرایش وی شکل به حجم  ۳.۳لیتری مجهزبه تویین‌توربوشارژ با ۳۶۵اسب‌بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتون‌متری با گیربکس ۸سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک به همراه سامانه چهارچرخ محرک بهره می‌گیرد تا به عنوان یک سدان لوکس اسپرت نیز در بازار آمریکا حضور یابد.
 در نسخه‌های استاندارد G۷۰ پیشرانه دولیتری چهاسیلندر توربوشارژ و همچنین یکی از انتخاب‌های پیش روی مشتریان خواهد بود. از این نسخه ویژه سدان لوکس با ویژگی‌های اسپرت تنها ۵۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

کد خبر: ۸۱٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha