۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
موانع‌زدایی از تولید در استان بوشهر/ پشتیبانی‌ها تقویت می‌شود
استاندار بوشهر:

موانع‌زدایی از تولید در استان بوشهر/ پشتیبانی‌ها تقویت می‌شود

بوشهر- گراوند، استاندار بوشهر از تلاش جدی برای مانع‌زدایی از تولید در استان خبر داد و گفت: پشتیبانی لازم از بخش تولید صورت می‌گیرد.

عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی برای توسعه تولید است که باید ضمن معرفی این ظرفیت‌ها، حمایت لازم را از فعالان این عرصه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید صورت گیرد، تسریع و تسهیل در روند سرمایه گذاری در استان بوشهر است که در این راستا، پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استان بوشهر ایجاد شده است.

بهبود فرایند واگذاری اراضی ملی
استاندار بوشهر از کاهش زمان واگذاری زمین در استان خبر داد و افزود: کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها در اداره کل منابع طبیعی و زمان رسیدگی به پرونده‌ها در بخش واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در اداره کل امور اراضی از دیگر مزایای پنجره واحد است.

وی از بهبود فرایند واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی مستثنیات خبر داد و بیان کرد: یکی از مهمترین مزایای پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استان بوشهر کاهش مدت زمان پاسخگویی به استعلام‌ها در عرصه سرمایه‌گذاری است.

گراوند با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از فعالان این عرصه یکی از مهمترین تاکیدات شعار امسال است که باید با جدیت مد نظر باشد.

استفاده از ظرفیت نخبگان برای تحقق شعار سال
وی از آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید در استان خبر داد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار امسال استفاده خواهیم کرد و نباید موضوع مهمی چون تولید در حد شعار باقی بماند.

استاندار بوشهر استفاده از ظرفیت متخصصین و نخبگان برای مانع‌زدایی از تولید را ضروری دانست و افزود: برای اینکه در استان‌ها شاهد رفع مشکلات و موانع تولید باشیم، باید تمرکززدایی انجام شود و اختیارات بیشتری در اختیار استان‌ها باشد.

کد خبر: ۸۱٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha